Lørdagsværksteder voksen/barn 3-6år

Lørdage med forskellige temaer

Lørdage i løbet af sæsonen åbner vi billedskolen for de mindste børn ifølge med en voksen, der har lyst til at lave billedkunst. Her tilbyder vi 2 timers workshop med leg og eksperimenterende billedkunst under et givent tema eller kunstnerisk område, hvor man har mulighed for at være med til at lave alt det sjove, skøre og spændende, som billedkunst kan. Du behøver ikke at kunne en hel masse i forvejen. Billedskolens underviser igangsætter, hjælper og vejleder. Vi står klar med inspiration og materialer i vores dejlige og lyse lokaler i Nørregade 7. Vi arbejder fra 11-13 med en god middagspause med tid til at spise en madpakke og måske få lidt luft. Kom endelig i noget tøj, der kan tåle en malerklat.

Hvem kan deltage: Børn i alderen 3-6 år ifølge med en voksen
Sted: Herning Billedskole, Nørregade 7, 3. sal, Herning
Pris: 175 kr. pr. par pr. gang – inkl. materialer / gratis for elever som går på Minibilledskole

DATOER:
Lørdag den 28. oktober 2023 kl. 11-13