Lørdagsværksteder for børn og familier

Lørdage med forskellige temaer

I løbet af sæsonen inviterer vi til lørdagsværksteder for børn og familier, der har lyst til at lave billedkunst. Går man i 1.-7. klasse kan man komme selv, men er også velkommen til at tage hele familien med, hvis de har lyst til at være med. Børn i alderen 3-6 år skal deltage sammen med en voksen.
Lørdagsværkstedet er åbent kl. 11-14, hvor vi arbejder under et givent tema eller kunstnerisk område. De mindste børn har mulighed for at slutte efter 2 timer.
Undervejs holder vi en lille middagspause med tid til at spise en madpakke. Kom endelig i noget tøj, der kan tåle en klat maling.
På workshoppen har man mulighed for at være med til at lave alt det sjove, skøre og spændende, som billedkunst kan. Man behøver ikke at kunne en hel masse i forvejen. Billedskolens undervisere igangsætter, hjælper og vejleder alle aldersgrupper. Vi står klar med inspiration og materialer i vores dejlige og lyse lokaler i Nørregade 7A, 3. sal.

Hvem kan deltage: alle børn og familier. Børn i 1.-7. klasse kan komme selv.
Sted: Herning Billedskole, Nørregade 7, 3. sal, Herning
Pris:
130kr. pr. gang pr. deltager
50kr. pr. gang for børn 3-6 år

Datoer og mulighed for tilmelding kommer snarest