Lørdagsværksteder

Lørdage med forskellige temaer

Lørdage i løbet af sæsonen åbner vi billedskolen for alle børn og unge fra 1.-7. klassetrin, der har lyst til at lave billedkunst. Her tilbyder vi 3 timers workshop under et givent tema eller kunstnerisk område, hvor man har mulighed for at være med til at lave alt det sjove, skøre og spændende, som billedkunst kan. Du behøver ikke at kunne en hel masse i forvejen. Du skal bare være begyndt at gå i skole. Billedskolens undervisere igangsætter, hjælper og vejleder alle aldersgrupper. Vi står klar med inspiration og materialer i vores dejlige og lyse lokaler i Nørregade 7. Vi arbejder fra 11-14 med en lille middagspause med tid til at spise en madpakke. Kom endelig i noget tøj, der kan tåle en malerklat.

Hvem kan deltage: alle børn fra 1.-7. klassetrin
Sted: Herning Billedskole, Nørregade 7, 3. sal, Herning
Pris: 130kr. pr. gang – inkl. materialer / gratis for elever, som går på Billedskolehold

Lørdag den 3. februar 2024 kl. 11-14