Et boost til projektopgaven

Giv jeres elever ny inspiration og ideer til udvikling af produkt

Herning Billedskole tilbyder et 45 minutters billedoplæg for elever. Her giver vi ideer og perspektiver på udtryk, metoder og materialer til produkt. Vi tager udgangspunkt i billedkunstfaget og dets mange genrer og perspektiver.
Eleverne har gennem deres skoletid mødt forskellige udtryksformer, teknikker og materialer.
I vores oplæg kan man få nye ideer til anvendelse. Saml en hel årgang eller måske hele udskolingen til et fælles ide-boost og udgangspunkt for elevernes egen og fælles ideudvikling.
For at gennemføre oplægget skal vi have mulighed for at vise billeder på en stor skærm. Vi kan også lave et inspirationsforløb, der passer lige til jeres behov, ligesom vi altid gerne giver et tilbud på forløb med billedskolens undervisere. Kontakt Else Egsgaard på mail else@herningbilledskole.dk eller tlf. 21442714.

Varighed: Et oplæg á 45 minutters varighed
Pris: 2.000 kr