Forårsopgaven Minibilledskole

OPGAVE 3

I denne opgave skal voksen og barn bygge et fuglehus sammen. Se introduktion til opgaven i videoen ovenfor.
Husk at sende et foto af jeres fuglehus til os, så lægger vi det på Herning Billedskoles hjemmeside som en del af en digital udstilling. Husk at skrive dit navn og hvilket hold, du plejer at gå på, når du sender fotoet af din tegning. Send dine fotos senest d. 15. maj 2020 til:

OPGAVE 2

I denne opgave skal voksen og barn lave hver deres collagefugl, som skal placeres ude i naturen og fotograferes. Se introduktion til opgaven i videoen ovenfor.
Husk at sende et foto af jeres fugle i naturen til os, så lægger vi dem på Herning Billedskoles hjemmeside som en del af en digital udstilling. Husk at skrive dit navn og hvilket hold, du plejer at gå på, når du sender fotoet af din tegning. Send dine fotos senest d. 15. maj 2020 til:

OPGAVE 1

I denne opgave skal voksen og barn samarbejde om en tegning af et fuglehus med fuglefamilie og meget, meget mere… Se introduktion til opgaven i videoen ovenfor.
Når I synes at tegningen er færdig, må I meget gerne sende et foto af tegningen til os, så lægger vi den på Herning Billedskoles hjemmeside som en del af en digital udstilling. Husk at skrive dit navn og hvilket hold, du plejer at gå på, når du sender fotoet af din tegning. Send dine fotos senest d. 15. maj 2020 til:
Vicky   41160368 / vicky@herningbilledskole.dk

Flere ideer til fuglehuse m.m.

Fuglefar med badedyr i fuglebad Havegrill og fuglefar med forklæde
Bedstefar med morgenkåbe Nabo der kigger over hækken
Vandkande i et springvand Parasol og liggestole
Havefest med hele fuglefamilien Storebror på skateboard