Billedkunst på skemaet 22/23

Kursus for billedkunstlærere

Herning Billedskole tilbyder sparring, inspiration og vejledning til lærere, der underviser i billedkunst. Billedkunst på skemaet er eneste forudsætning for at deltage.

Vi giver ideer, foreslår konkrete forløb, viser arbejdsmetoder og teknikker. Vi afholder tre kursuseftermiddage. Den første ved skolestart. Her kan man blive klædt på og inspireret til efterårets billedarbejde. Den anden afholdes i december, og her tager vi fat på mulige temaer og arbejdsområder i vinter og forår. Den sidste i forbindelse med vores forårsudstilling, hvor vi ser fremad mod næste skoleår.
Gennem hele skoleåret holder vi kontakten gennem en lukket facebookgruppe kun for kursusdeltagerne og Billedskolen. Her kan vi udveksle erfaringer med forløb, materialer, klassetrin, nye ideer m.m. Billedskolen vejleder gerne og svarer på spørgsmål.

Tid: 23. august, 6. december 2022 og 25. april 2023 alle dage kl. 14 -18
Pris: 1500 kr. for tre gange og 600 kr. for én gang. Kaffe og kage er med i prisen.
Sted: Kurserne afholdes på Herning Billedskole, Nørregade 7, Herning
Underviser: Else Egsgaard, billedskoleleder, og undervisere fra billedskolen

Yderligere information og tilmelding: På mail til Else Egsgaard, else@herningbilledskole.dk med navn, telefonnr., mailadresse, skolens adresse, og angivelse af skolens ean-nr.