Billedkunst på skemaet 24/25

Kursus for billedkunstlærere

Herning Billedskole tilbyder sparring, inspiration og vejledning til lærere, der underviser i billedkunst. Billedkunst på skemaet er eneste forudsætning for at deltage. Vi giver ideer, foreslår konkrete forløb, viser arbejdsmetoder og teknikker.
Vi afholder to kursusdage á 6 timer. Den første i december og den anden i april i forbindelse med vores forårsudstilling.
“Billedkunst på skemaet” tager udgangspunkt i Billedskolens aktuelle undervisning og aktiviteter. Det kan være afprøvede undervisningsforløb og udvalgte områder. Praksis er altid i højsædet på Herning Billedskoles kurser. Her får du fingrene i materialerne, inspiration til undervisning, netværk og erfaringsudveksling.
Gennem hele skoleåret holder vi kontakten gennem en lukket facebookgruppe kun for kursusdeltagerne og Billedskolen. Her kan vi udveksle erfaringer med forløb, materialer, klassetrin, nye ideer m.m. Billedskolen vejleder gerne og svarer på spørgsmål.

Tid: 5. december 2024 og 29. april 2025 – begge dage kl. 9-15
Pris:  1600 kr. for to gange og 900 kr. for én gang.
Materialer, kaffe og kage er med i prisen.
Sted: Kurserne afholdes på Herning Billedskole, Nørregade 7A, Herning
Underviser: Vicky Kjær Søndergaard Sørensen og Anne Lindholm, undervisere fra billedskolen
Tilmelding: på mail tilmelding@herningbilledskole.dk med angivelse af navn, telefonnr., mailadresse, skolens adresse, og angivelse af skolens EAN-nr.

Yderligere information: Kontakt Else Egsgaard på mail else@herningbilledskole.dk eller tlf. 21442714